Sunday, November 22, 2015

It's been a long time ~

Assalamualaikum, Annyeong...


jin, namjoon, and suga image

Hai my messy blog, I'm back to update about me lol.

        Its been a week of my Diploma Convo. I am happy that I finally graduate. Even tho is just a Dip, I'm waiting for Deg.  All of the hard work finally paid off. It's a tough semester, because I carried all the calculation paper such as ACCOUNT, PRINCIPLE ECONOMIC AND ENTREPRENEURSHIP. I made it and pass all of these paper with a good result. 

       Memang rase bersyukur sangat sebab dapat kawan yang push aku untuk study. Mindset memang nak grad that sem and memang grad same2. Dulu bila ade assignment suka buat last minit and bila ade kawan yang mcm ni mmg seronok sbb buat homework and assignment same2. Even buat kat rumah handphone mesti kat tangan sbb nak tahu dapat Balance or tak untuk ACCOUNT bila tak dapat rase nak give up and decide jumpa kat kolej bincang sebelum kelas apa yang tak kena and kenapa tak balance.

       Yes I extended 1 semester. Because ade satu semester aku dissmiss. Bila study main2 macam tu lah, tapi semua dah lepas. Thank you also to my family especially abah duduk hantar ambik ke kolej. Berhujan berpanas naik moto. I make all my family proud dengan segulung Diploma. I still have a long journey to go. Skrg ni tengah work hunting hope ada la yang sangkut nanti. InsyaAllah.

I'll be signed off now. bbye 

Signed off
aatyqaa =) 

No comments:

Post a Comment